.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 142 دستگاه تجهيزات ماهواره اي در نوشهر

ماموران انتظامي شهرستان نوشهر مازندران در يک ماهه گذشته 142 دستگاه تجهيزات ماهوارهي کشف کردند.

سرهنگ سليمي فر فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در گفتگو با خبر نگار پايگاهاطلاع رساني پليس گفت: يکي از موضوعاتي که ذهن بشر را در اعصار گوناگون به نوعي به خود مشغول داشته و موجبات نگراني انسان را فراهم آورده ، مسئله امنيت است که امروزه نقش امنيت در توسعه همه جانبه کشور ما قابل توجه است .

سرهنگ سليمي فر افزود:امنيت و احساس امنيت ، رشد وشکوفايي استعدادها وفعاليت هاي ارزشمند جامعه را در پي خواهد داشت و اين در حالي است که احساس امنيت همانند امنيت، اهميت دارد و حتي بعضي از کارشناسان احساس امنيت را در يک جامعه مهم تر از وجود امنيت در آن جامعه مي دانند.

فرمانده انتظامي نوشهر ادامه داد:ماموران انتظامي اين شهرستان در طول يک ماه گذشته در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي ،هزار و 610 حلقه سي دي مبتذل،142 دستگاه تجهيزات ماهواره اي ، کشف و ضبط و 2 واحد صنفي متخلف را پلمپ کردند.

وي تشريح کرد:130 دستگاه خودرو و موتور سيکلت به علت تخلف رانندگان و راکبان آنها توقيف شد.فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در پايان خاطر نشان کرد:4 هزار و 432 نفر در ماه گذشته با پليس 110 تماس برقرار کردند که 2 هزار و 550 مورد به صورت تلفني و هزار و 882 مورد ديگر به صورت حضوري و مراجعه به کلانتري ها و پاسگاه هاي بودکه از تعداد کل تماس با پليس 110 601 مورد عملياتي و 3 هزار و 775 مورد نيز از پليس راهنمايي خواستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.222 seconds.